FAQ

1) Dlaczego warto kupować u nas?
2) Kontakt?
3) Dane do przelewu?
4) Czas oczekiwania na przesyłkę?
5) Czy towar dostępny na stronie znajduje się fizycznie w państwa posiadaniu?
6)  Faktura VAT?  
7) Zwrot zakupionego towaru?
8) Przesyłka dotarła zniszczona?
9) Dostałem maila potwierdzającego wysyłkę, a towar nie przyszedł?
10) Wpłaciłem już dawno - a towaru nie otrzymałem, nie dostałem żadnego maila potwierdzającego?
11) Reklamacja?
12) Odbiór osobisty mapka dojazdu
 


 
1) Dlaczego warto kupować u nas?
 
- podstawą naszej działalności jest oferowanie rzetelnej, kulturalnej i profesjonalnej obsługi klienta
 
- zakup powyżej 200zł - przesyłka gratis

- na Allegro od 2003 roku, 100% pozytywnych komentarzy sprawdź! link
 
- spełniamy wymagania programu "Standard Allegro", który wyróżnia najsolidniejszych sprzedawców
 
- wysyłka w ciągu 24h
 
- możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni

- szybko odpowiadamy na maile i zapytania

 
2) Kontakt?

(0048) 42 2966662 – jeżeli nikt nie odbiera proszę zostawić wiadomość na pewno oddzwonimy.
stejtofart@gmail.com - preferowana forma kontaktu - bardzo szybko odpowiadamy na maile
 
3) Dane do przelewu?
 
Łukasz Pragier
ul. Sumowa 11
94-112 Łódź
mbank: 48 1140 2004 0000 3702 3067 5632
 
 
4) Czas oczekiwania na przesyłkę?
 
Wszystkie przedmioty wysyłane są bezpośrednio z magazynu w Łodzi. Wysyłka w ciagu 24h po wpłacie lub po wyborze opcji za pobraniem (wyłączając weekendy). Okres oczekiwania będzie się wahał w zależności od rodzaju przesyłki, kaprysu poczty, pogody itp. Zazwyczaj wygląda to następująco:
 
Poczta Polska Pocztex 48:  - najczęściej dwa dni, ale paczka powinna dotrzeć na następny dzień, jeśli zamówienie zostało wysłane przed godziną 15.00,
 
Paczkomaty: najczęściej dwa dni,
 
 
5) Czy oferowany towar znajduje się w państwa posiadaniu?
 
Tak. Każdy przedmiot oferowany do sprzedaży, znajduje się w naszym magazynie, gotowy do wysyłki czy odbioru - natychmiast po zakupie. Nie stosujemy praktyki (nagminnej w wielu sklepach internetowych), polegającej na sprzedaży towaru, którego sklep fizycznie nie posiada.
 
 
6) Faktura VAT?
 
Nie jesteśmy jeszcze w Vacie. Dlatego możemy zaoferować zwykły paragon, invoice, czy fakturę zgodną ze standardami angielskimi.
 
 
7) Zwrot zakupionego towaru?

Zgodnie z regulującą to ustawą przysługuje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny. Jak to wygląda krok po kroku:
 
1) Należy mnie poinformować o chęci zwrócenia towaru (do 10 dni od otrzymania przesyłki),
2) Towar można zwrócić jedynie wtedy, jeżeli nie nosi on żadnych śladów użytkowania,
3) Towar wysyła klient na mój polski adres w Łodzi. Nie przyjmuję przesyłek za pobraniem. Płacę za zwroty wyłącznie przelewem.
4) Natychmiast po otrzymaniu przesyłki zwracam koszty zakupu. Nie zwracam kosztów wysyłki (zgodnie z ustawą).
 
 
8) Przesyłka dotarła zniszczona?
 
W momencie odbioru przesyłki, gdy widoczne będą ślady uszkodzenia opakowania należy odmówić odbioru i spisać protokół o szkodach. Analogicznie podczas odbioru na poczcie - z otrzymanym awizo należy udać się na pocztę i w obecności pracownika Poczty Polskiej lub innego przewoźnika dokonać otwarcia przesyłki i oględzin jej zawartości. W przypadku odkrycia zniszczenia towaru należy nie odbierać przesyłki. Proszę o natychmiastowe informowanie mnie o takim zdarzeniu i o przysłanie kopii protokołu reklamacyjnego (może być mailowo). Dalszym procesem reklamacji zajmę się ja, jako nadawca - nieodebrana przesyłka wraca do mnie.

Takie sytuacje zdarzają się niezmiernie rzadko dokładamy wszelkich starań, żeby przesyłki odpowiednie zabezpieczyć. Przedmioty szczególnie narażone na zniszczenie (szkło) wysyłamy tylko paczkami z zadeklarowaną wartością. Problemy załatwiamy zawsze dbając na korzyść klienta, nawet jeśli procedura reklamacyjna zostanie odrzucona, nasza firma wymienia towar na nowy lub zwraca pieniądze.


Jeżeli uszkodzenia zostały odkryte już po odebraniu przesyłki - przede wszystkim proszę się z nami skontaktować. Najlepiej mailowo: stejtofart (małpa) gmail.com  i załączyć zdjęcie zniszczonego przedmiotu.
 
 
9) Dostałem maila potwierdzającego wysyłkę kilka dni temu, a przesyłki nie ma?
 
Proszę o kontakt najlepiej mailowy: stejtofart@gmail.com
Jeżeli przesyłka nadana była przez Pocztę Polską można też zapytać na lokalnej poczcie - czasem zdarza się, że przesyłka właśnie na poczcie czeka na odebranie, a w skrzynce nie ma awizo .
 
 
10) Wpłaciłem już dawno - a towaru nie otrzymałem, nie dostałem żadnego maila potwierdzającego?
 
Jeśli zdarzy się podobna sytuacja - należy się z nami skontaktować podając swoje dane: stejtofart@gmail.com
 
 
11) Reklamacje?
O wszelkich problemach z produktem, proszę informować. Towar wadliwy, niezgodny z opisem, omyłkowo wysłany w innym kolorze czy rozmiarze niż zamawiany – oczywiście wymieniamy lub zwracamy pieniądze.
 
12) Odbiór osobisty?
Proszę dać znać mailowo, że chcą państwo odebrać towar osobiście. Po czym umówimy się na konkretny termin i godzinę.
Magazyn mieści się pod poniższym adresem:
P. Pragier
ul. Sumowa 11
94-112 Łódź


 
 
 
 
 
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl